Monday 9 August 2010

Ankara'da Cult vardı...

hatırlar mısın?

sourberry de teknik bir bekleyiş var, o yüzden sabit programım olamadı henüz. ancak değişik saatlerde sıklıkla yayın yapıyorum. sizlere facebook üzerinden duyurmaya çalışıyorum yayına başladığım zaman. takip edebilirseniz sevinirim. bu arada sourberry'de epey bir yenilik var, girip göz atın derim.

neyse cult demiştik değil mi?

bir dönem barıdır cult! cult'ta çalınan, dinlediğimiz, bağırarak söylediğimiz şarkılardan bir program yapmayı düşünüyorum...
roy vedas-fragments of life üzeri sugababes - overload... stereo mcs - connected, the cure - lovesong... çok uzatmaya gerek yok. ama sanırım herkesin cult algısında ve anılarında farklı şarkılar vardır. bunları benimle paylaşırsanız güzel bir playlist yapabilirim.

şimdilik bu kadar.

sevgiler.

6 comments:

  1. - her nedense cult diyince aklima gelen ilk sarki this charming man - the smiths. nedendir diye dusundum, dusundum bulamadim. the smithsden diger sarkilar ise stop me if you think that you heard this one before ve some girls are bigger than others.
    - cult dedigin groove is in the heartsiz olmazdi.
    - sonraaa, ben jesus and mary chain'in varligini cult sayesinde ogrendim ama hangi sarkilar calardi hatirlamiyorum onu.
    - bir de candy says'e bir gece cult tam kapanirken asik oldum. daha once dinlemedigimden degil ama o gece feci tutuldum, hala duyunca o ana geri giderim, tuylerim diken diken olur.

    dahasini dusunecegim, bunlar ilk aklima gelenler.

    ReplyDelete
  2. cultta calinca alp'in bana sevgi gostermesine sebep olan su sarkilar geldi aklima: #1 crush, garbagedan ve de life in mono, mono'dan.
    lovefool da calardi, cardigans bayagi calardi sanirim.
    ne guzeldi cult...

    ReplyDelete
  3. Cult'ta ben en çok Jennifer Rush'dan "Come Undone"ı dinlemeyi severdim. Elbette çok sık çalmazlardı bu parçayı. Orada bir kez duymuş, içkinin de etkisiyle kendimden geçmiş ve daha sonra diskjokeyi yeniden çalması için sık sık rahatsız etmiştim. O da birkaç kez çalmıştı. Benim için seksenlerin en güzel şarkılarından birisidir "Come Undone". Bunun dışında "Every You Every Me"yi ve "Disco 2000"ı da orada dinlediğimi hatırlıyorum. Sanırım Depeche Mode'dan da bazı şeyler çalıyorlardı ama hangileri olduğunu hatırlayamıyorum şimdi.


    ReplyDelete
  4. dep3che mode, cure, duran duran, nedense bana hep save a prayer denk gelirdi. delisi oldugum the smiths i cult'tan pek hatirlamiyorum. Cok ozel bir mekandi, filtre edilmis Genclik, ankara,90lar

    ReplyDelete