Tuesday 21 September 2010

boyu değil işlevi - short is beautiful

merhaba,

karışık kasetin bu haftaki programında (23 eylül perşembe, saat 20) şarkı uzunluğundan ziyade işlevin önemini ispat ediyorum!

tadı hep damakta kalan, dinlemeye doyulmayan, kısacık, vakitsiz biten şarkılardan oluşan bir karışık kaset yapıyorum. şuanda karışık kasette "ne çabuk bitti bu şarkı, doyamadım, tadı damağımda kaldı" diyeceğiniz 27 şarkı var. en uzunu 2.44 dk, en kısası 46 sn. ortalama şarkı uzunluğu ise 1.58 dk (istatistik canavarı oldum bu aşamada).

interaktif olalım, karışık kasette halen yer var. aklınıza gelen kısacık ama leziz şarkıları bekliyorum.

perşembe akşamı saat 8 de görüşmek üzere.

10 comments:

  1. Şarkılar kısa, kasette yer boldur diyerektennn...

    Greenday - Time of Your Life (2:34)
    Cake - Arco Arena (1:31)
    Beck - Black Tambourine (2:47)
    Arctic Monkeys - Dancing Shoes (2:21)

    ReplyDelete
  2. The Cure: Hey You! (2:30 falan olması lazım)

    ReplyDelete
  3. engin abey, cure'dan başka bir şarkı çalacağım, birazcık daha uzun ama hep tadı damakta kalan bir şarkı.

    kerem, time of your life özellikle hep daha uzun olsaydı dediğim şarkıdır. nokta atışı!

    ReplyDelete
  4. Mirah - The Garden (2:21)
    Beatles - Girl (2:34) mesela?

    ReplyDelete
  5. Napalm Death - You Suffer
    Carcass - Die in Pain

    ReplyDelete
  6. refik beycim guzel sarkılar. beatles da daha kısa bir sarkı calacagım.

    emek hoca :) calıyorum

    ReplyDelete
  7. vedat chilli peppers - right on time 01:52

    ReplyDelete
  8. interaktivitenin dibine vuruldu be arkadaş! hepimiz dj'lere done verme hastasıymışız meğer. ne iyi ettin de şu programa başladın be mali!

    bu arada iki haftadır "nokta atışı!" diyerek gönlümü okşuyosun. o da ayrı bi hoşluk. hastanım! (kimse kıskanmasın bilader!)

    ReplyDelete
  9. Benim şarkılar 4 5 saniye zaten
    çalınız

    ReplyDelete