Tuesday 5 October 2010

yedik koca yazı! - kışlıkları çıkarırken dinlenesi karışık kaset


antalya'da yazın son güzel günlerini geçirirken geldi aklıma bu konu. ben denize girerken istanbul'da ankara'da hırkalar kazaklar çıkmış meydana. yakında kombiler yanar. neyse, çok değil 3 gün sonra ben de katılıyorum kervana.

evet, koca yazı yedik. bu haftaki karışık kasetin genel konsepti yazın bitmesi ve kışlıkları çıkarmak olmakla beraber, a ve b yüzünü ayrı alt konseptlere ayırdım. a yüzünde, tembel ve mutlu bir şekilde geçen yazın son demlerini hissettiren ve yaklaşan sonun hüznünü barındıran şarkılar olacak. kasetin b yüzü ise direk olarak kışlıkları çıkarma hüznünü ve sonbahar kasvetini yaşatacak şarkılardan oluşacak. öyle ki, insana o kışlıkların arasından yılların depresyon hırkasını buldurup giydirebilir b yüzü. uyarmadı demeyin.

hadi bakalım, çılgıncasına katılımlarınızı bekliyorum.

sevgiler.

7 comments:

  1. geçen haftayı pas geçerek büyük "nokta atışı" ödülüne ulaşma şansını da heba etmişim... o yüzden herkesten özür dileyerek bu hafta bombayı erkenden patlatıyorum:

    Badly Drawn Boy - Summertime in Wintertime

    bana kalırsa şarkı tembel, mutlu, hüzünlü veya kasvetli değil ama en azından şarkı ismi dalında mansiyon bekliyorum malicim!

    ReplyDelete
  2. Hemen müKerrem'in (means MyKerrem obviyısli..) ardindan kasedin A yuzu icin tam da benden beklenecek sarkiyi oneriyorum:

    Red Hot Chili Peppers - Road Trippin'

    B yuzu sarkisi da radyoculukta cigir acarcasina ayni gruptan:P

    Red Hot Chili Pepers - Stadium Arcadium

    dedim gitti.

    ReplyDelete
  3. Bana hep son baharı hatırlatır...

    Elliott Smith - Angels

    ReplyDelete
  4. emiliana torrini - unemployed in summertime, ne kadar yaza başlama şarkısı gibi olsa da dinlendiği zamana göre değişken duyguları var

    ReplyDelete
  5. katılımdan çok memnunum.
    keremcim, nokta atışı ödülünü veremiyorum sana ama yine de pek başarılı. mansiyonu aldın. iyisin yine.

    refik, sana rhcp konser bileti alalım yahu! road trippin iyi kaçabilir.

    engin, süper şarkıdır.

    kaan, bana da hep yaz başı şarkısı gibi gelir bu. dur bakalım.

    ReplyDelete
  6. yaw bu rhcp buralarda biyerlerde yasiyo olmali ama benden mi kaciyolar anlamadim.. ses seda yok..

    ReplyDelete
  7. Mali, bizim kız sayesinde internetten geçmiş programların kayıtlarını dinledim. Karışık kaseti çok beğendim. Eline sağlık. Perşembe akşamları takip etmeye çalışacağız aile olarak, ancak kaçırırsak sourberry'ye yüklediğin sürece dinlemeye devam edeceğiz. Başak

    ReplyDelete