Tuesday 3 May 2011

ismini senden aldım müsadenle

radyo programıma blog yapıp da sonra tembelliğe kurban etmek tam bana göre bir davranış. gerçi karışık kasette de bir süredir elle tutulur konseptli program yapmadım. ama işte yine ilham geldi gecenin bir saati. hem de bu blog'un unutulmuşluğunun sessiz ağırlığı çöktü üzerime. bir arkadaşa da söz vermiştim update edeceğim diye. oturdum, yazıyorum, işte burdayım.

evet, öncelikle, artık karışık kaset salı günleri saat 20-21 arası yayında. not edin, perşembeleri radyoyu açıp bulamayınca şaşırmayın.

ve gelelim asıl konumuza. bu haftaki karışık kaset "ismini senden aldım müsadenle". bu başlık zilleri çaldı mı kafanızda? hmmm, ben yine de açıklayayım, karışık kasetimizin konsepti ismini bir şarkıdan almış gruplar. ne boktan bir cümle oldu bu ama anladınız siz. önce gruba ismini veren şarkıyı çalacağım arkasından da şarkının ismini verdiği grubun bir şarkısını.

ben bir liste yaptım. ama yarın saat 19:55'e kadar vaktiniz var, aklınıza gelenleri yazın bakalım, listemi değiştirme konusunda esnek olacağım. böyle de tatlı bir adamım işte.

evet özlemişim... feysbuk sayfası kadar taş düşsün başıma daha da boşlarsam bu blogu!

let the game begin.

4 comments:

  1. konu süper ama zor sormuşsun bu sefer. hele ki rolling stones, radiohead gibi çok bilinenleri kenara koyunca bayağı zorlandım.

    hah buldum: ladytron'un adı roxy music'in ladytron şarkısından gelmektedir. hep aradığım zaman ikisi karışır çünkü, oradan biliyorum.

    başka?

    a-aaaa. pretty girls makes graves. heralde smiths şarkısından alıntıdır, başka birşey olması mümkün değil.

    sanırım bir de blonde redhead bir şarkı adıydı ama kimin şarkısı olduğunu bilmiyorum (baktım şimdi DNA diye bir grupmuş).

    görünen o ki bir program dolduracak kadar bilgili değilim bu konuda. düşüneceğim.

    ReplyDelete
  2. bir de lady gaga diyince hep aklıma radio gaga geliyor - belki bir alakası vardır :)

    ReplyDelete
  3. halihazirda listemde olanlar geldi ebru hanimdan! :) hadi bakalim zorlayin kendinizi :)

    ReplyDelete
  4. bak oturdum keyifle okuyorum blogu eline saglik, harika konu secmissin...dusunup dusunup bi tane bile buklamadim o da ayrı:)

    ReplyDelete